Wednesday 26 October 2016

Kulit Sekata Dengan Vita C Shaklee..Bye-Bye Kusam

hai guys..pernah tak kita rasa kita macam huduh sangat? haha...well kalau korang tak pernah rasa macam tu, untunglah...haha..anyway i did..rasa macam kenapa macam huduh and buruk je ni? so solution nya apa? Vita C Shaklee lah..Serious kulit sekata dengan Vita C Shaklee..Bye-Bye Kusam..


Kalau nak tau Farah Liana ni tak pernah menitikberatkan soal kecantikan. Pencuci muka xde, Krim pape pn tak pakai. Sampai lah bila macam ada event seperti bertunang, kahwin, amek gambar kawen ke pape la yang memang akan tatap sampai tua, masa tu lah macam kucing nak beranak. Cari produk yang boleh mencantikkan lah, bagi nampak a bit fair ke..

Arghhh kenapa jadi macam essay pulak ni..stress..haha..nak share simple-simple je..baru lah enak di mata dan sedap dibaca..wakaka..

Pendek cerita, saya terkejut dengan rupa sendiri di cermin. I was like ohmai buruk nya muka. Kesian la husband tengok rupa wife macam ni. So saya menggagahkan diri dan istiqomah dalam usaha untuk cantik solely untuk husband.

And yes, it work. Saya baru je istiqomah makan dalam 2 minggu macam tu dah nampak beza. Nampak berseri dan yang penting dah tak kusam! Im so happy. Sangat sesuai untuk sesiapa yang under budget tapi pada masa yang sama dapat hasil yang mantopp.

Vita C Shaklee
180 biji
tahan sehingga 6 bulan
sangat jimat gila-gila


Kebaikan Sustained Release Vita C Plus:

Merangsang pembentukan kolagen
Mengecilkan pori
Mencerahkan kulit secara semula jadi
Menguatkan imuniti badan
Membantu mengekalkan awet muda
Mencegah jangkitan penyakit mudah berjangkit seperti demam, flu
Membantu penyerapan iron
Memberikan tenaga
Mengawal paras gula dalam darah
Merendahkan dan mengawal tekanan darah tinggi
Meningkatkan metabolism
Mengurangkan asid untuk pesakit gout
Membantu melindungi badan dari radikal bebas 

Farah Liana
0179064214

No comments:

Post a Comment