Sunday 16 October 2016

Vitamin C dan ESP Cinta Shaklee Yang Pertama..

Assalamualaikum..Hai..

Nak tau tak sebenarnya saya start consume Shaklee adalah 3 tahun yang lalu..yup..dah lamaaa..
masa tu baru start keje sebagai pensyarah and kalau tak silap masa tu nak bertunang kot..

so biasa lah kan eh nak bertunang, kena jaga muka ni..dah la tak lawa, haruslah jangan kasi jerawat naik..haha..first product shaklee yang saya beli adalah vitamin c and ESP. 



bestnya vitamin c ni sebab:

1. Sustained release' formula.

Maksudnya kat sini, kandungan vitamin C ni akan dilepaskan secara berperingkat.. makna kata kita akan sentiasa dapat supply vitamin C sepanjang hari. 

2. Membentuk collagen dalam kulit.

3. Mencerahkan kulit

4. Melambatkan proses penuaan

5. Meningkatkan imunity badan


bestnya ESP ni sebab:

1. Membekalkan tenaga berterusan 

2.Memberi rasa kenyang...so sapa-sapa yang nak diet boleh consume

3. Bertindak sebagai anti-oksidan

4. Memflawless kan kulit..mak ai rosak bahasa

5.  Mempertingkat Fungsi Hormon Wanita

6. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki

7. Meningkatkan Keupayaan Memori



satu saya perasan, kulit kita mcm jd sekata..saya dari sekolah lagi ada masalah warna kulit tidak sekata..tapi dulu zaman sekolah i dont care..budak yang selalu pergi latihan and camping..so hitam adalah sinonim dengan diri ini..haha..in fact husband saya nick name kan saya dengan 'si hitam'..hampeh kan..org lain panggil sayang ke busuk masam ke comel ke..tapi saya adalah si hitam..haha..nasib baik dah kahwin ni tak panggil dah mcm tu..takot kena tidur luar letew..wakaka


lepas je bertunang saya kembali dengan hot-hot chicken shit..dah x makan..lepas tu bila nampak eh asal macam dah tak cantik je ni..wakakaka..so makan lah balik..macam tu lah saya..on and off..bukan salah shaklee..tapi salah sendiri yang memang malas nak menjaga kesihatan diri..tapi sekarang tidak lagi..masa pregnant dan pantang adalah life changing..so here i am..sharing its goodness with you.


saya dah, anda bila lagi oii


Farah Liana 

0179064214



No comments:

Post a Comment