Tuesday 29 November 2016

Omega Guard Shaklee : Terbukti Merawat Asthma Untuk Kanak - Kanak Dan Orang Dewasa

Testimoni panas-panas..kenapa panas-panas? sebab ni testimoni tuan badan..tuan tanah blog nih..haha...testimoni orang lain memang banyak tapi ni memang saya sendiri yang rasa..saya memang ada asthma dari kecik..kecik tak kecik sangat lah..start kena masa 7 tahun..so kalau dah kena masa 7 tahun memang akan kena sampai bila-bila..cuma ke'severe'an tu yang depend on badan masing-masing..and looks like saya punya kes, Omega Guard Shaklee : Terbukti Merawat Asthma..happy me..

Asthma @ Lelah @ Semput @ Leloh

Oiii kalau kena attack memang takkan boleh bercakap..bukan sombong ye tapi tak mampu nak bersuara pun..nak sebut saya pun tak mampu..punya la azab bila kena attack..



Last saya kena asthma was masa pregnant Eryna..masa tu baru 2nd trimester..perghhh mmg xbercakap..siang demam, mlm batuk esok nya terus kena asthma..horror sangat..dengan suami kerja di penang..dengan kawan-kawan lah menumpang kasih..and menumpang rumah and menumpang kereta and menumpang makan..hahaha

Then lepas tu consistent makan omega..omega pun memang dalam set hamil and pantang shaklee..sebab saya tau saya tak nak susah kan orang lagi..tak nak susahkan suami, keluarga and kawan-kawan..



Sekarang Eryna dah 1 tahun 3 bulan..saya masih lagi bebas dari asthma..hah sekarang ni cuba cakap bagus ke tak bagus omega ni? 

Nak testimony nih dia testimony tuan punya badan..saya amalkan sebab saya ikthiar untuk menyihatkan diri untuk mereka yang saya sayang..korang xnak ke happykan orang yang korang sayang? yang bawah ni testimony ibu-ibu bijak yang ikhtiar untuk anak-anak dieorang..hebat kan? 
nak jadi ibu bijak boleh contact saya k..




Farah Liana
017064214


No comments:

Post a Comment