Thursday 8 December 2016

Cara Saya Buat Bisnes Shaklee Secara Online Melalui Handphone

sekarang zaman gadget ni memang lah kita selalu nampak orang pegang handphone

tapi husnuzon sket ye..maybe tulah source of income dia..or maybe masa tu tengah emergency

macam iols sekarang nih pape hal memang kat telefon yang satu ni..tak canggih macam korang..tapi syukur sangat dah..

Asus Zenfone 5

semua hal kat sini..hal personal..hal shaklee..hal nak distract Eryna kalau dia dah takleh duk diam kat kedai makan..haha

saya memang jenis tak tukar-tukar gadget..selagi tak rosak selagi tu lah guna..edit testi n picture pun tefon ni lah..reply wasap and fb pun tefon ni lah..call customer pun tefon ni jugak lah..

and lagi satu kalau nak buat entry blog or edit pic banyak2 or buat kerja dengan selesa saya guna laptop..saya kolot sikit...tak suka guna tablet sebab takdak keyboard..and kalau ada kat rumah every purchase shaklee saya guna laptop..if ada kat luar baru lah guna tefon..

besar betul jasa tefon ni..kalau esok-esok dia dah sampai ajal saya akan buat tembakan meriam 21 dassssss

saya tau konpem gadget saya yang outdated compared to everyone else..haha..setia betul nih..untung husband saya..hahaha

and untung jugak shaklee ada SID macam saya yang selalu setia..😝

korang nak tau tak kenapa saya setia sangat nih dengan Shaklee?

sebab dah banyak benefit yang saya dapat..bukan dari segi material tapi dari segi kesihatan and spiritual..

nak rasa macam apa saya rasa? meh wasap mehhh..boleh refer entry ni jugak kenapa saya and bukan yang lain..cewahhh

cara-daftar-ahli-shaklee-online

Farah Liana
0179064214

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect

No comments:

Post a Comment