Wednesday 19 October 2016

Produk Shaklee Untuk Mak..Mak Dah Tak Sakit Lutut Lagi..Thank You AJHT Shaklee

haiiii..perasan tak kaum-kaum ibu nih start bukak mata pagi hari sampai lah nak tutup mata malam hari banyak sangat kerja kan..tak kira lah housewife ke workwife ke..haha..mak saya dulu kerja CIMB..kerja bank ni tak payah cakap lah..memang takkan boleh balik awal..tu dulu..sekarang dah pencen..tapi dah pencen pun sibuk jugak..haha..so AJHT untuk Mak.. Mak Dah Tak Sakit Lutut Lagi..Thank You AJHT

mak saya sangat sihat..takdak sakit yang chronic..takde kencing manis, takde darah tinggi, takde lah penyakit yang selalunya orang-orang tua ada tu..tapi mak mcm sakit lutut gitu..doctor cakap pelincir dah kurang.. kalau korang nak tahu, orang yang paling susah nak percaya cakap saya adalah mak saya..haha..kalau saya cakap sesuatu benda ni elok dia akan cakap yeke..haha

contoh yang sangat-sangat obvious adalah shaklee nih..saya cerita la pasal experience saya sendiri dengan shaklee, dia akan ckp alaa clinic ada vitamin2 tu semua..susah betul masa nak suruh dia try shaklee ni..sampai at one point, saya hold dulu..biakan dia dengan labu-labunya..haha...lepas tu nak dijadikan cerita mak pergi spa and masa dekat spa tu owner die borak-borak lah pasal this and that..skali termasuk lah cakap psl shaklee..owner cerita la shaklee ni bagus..its like this like that..and then my mom trus ckp eh anak saya jual shaklee.. fine mak fine..it took a stranger for you to realise that your daughter actually knows good stuff -_-

then dari situ baru lah percaya and kalau saya beli pape mintak dia makan dia akan ikut je..haha..sekarang nih xyah cakap lah dia plak yang xsabar bila la AJHT ni nak ada balik..yup sekarang ni AJHT xde stock sebab nak renew formula and sijil halal and few other things..for the time being mak makan ostematrix and omega..


sabar menanti AJHT yang tak kunjung tiba..haha








No comments:

Post a Comment