Sunday 27 November 2016

Landmark Study Shaklee Bukti Produk Shaklee Berkesan dan Selamat

Hai everybody..hujan-hujan ni dah tarik selimut letewww..before tidur and bermimpi, meh baca sikit menambahkan ilmu pengetahuan...Saya nih adalah sejenis orang yang buat survey dulu before membeli or before consume pape..agaknya dah memang nama nya perempuan so semua nya nak survey dulu..haha..kenapa saya yakin dengan Shaklee? kenapa saya berani consume Shaklee masuk ni dah 3 tahun and kenapa saya bisness Shaklee? ini adalah kerana Landmark Study Shaklee Bukti Produk Shaklee Berkesan dan Selamat


LANDMARK STUDY

gapo tu? kenapa penting landmark study ni?




Landmark Study = Kajian oleh pihak ketiga yang tiada kepentingan didalam Shaklee untuk membuktikan supplement Shaklee adalah selamat dan berkesan.

Bagaimana Landmark Study ini dijalankan?

Landmark study ini telah dijalankan ke atas 3 targeted group iaitu:

1. Pengguna Shaklee yang telah mengambil suplemen Shaklee lebih 20 tahun (lamaaaa nya oii).
2. Pengguna yang menggunakan multivitamin lain selain dari Shaklee.
3. Tidak mengambil suplemen.





Keputusan dia – Secara ringkas, orang yang amalkan Shaklee selama lebih 20 tahun jauh lebih sihat dari yang tidak mengamalkan apa-apa vitamin and tahap kesihatan orang yang amalkan vitamin selain Shaklee adalah jauh lebih rendah.

Yang lagi surprise is keputusan kajian tunjuk kalau kita tak ambil supplement langsung lagi sihat dari yang ambil supplement bukan brand Shaklee..makna nya ape tu? salah makan supplement lagi buruk padahnya tau..yelah sekarang ni melambak-lambak supplement kat pasaran..

tapi cuba korang ambil masa dan fikir berapa lama dah ada di pasaran? betul ke selamat? Shaklee dah ada selama 60 tahun..Vitalea tu dah 100 tahun..apa lagi bukti yang kita nak?

tau dah korang cari apa sebenarnya..

duta kena lah retis yang comel lote

pastu kena ada marketing yang power yang kena ada kt billboard seluruh malaysia baru lah nak percaya..

kan kan kan?

Overall nya, bila kita men’survey’ barang, apa yang kita tengok? Apa ciri-ciri yang membolehkan kita nak beli barang itu?

Saya memang suka survey sebelum membeli..dari yang sekecil-kecil hal sampai lah hal-hal yang penting..sama jugak dalam menjaga kesihatan, memang banyak produk-produk supplement di pasaran..butttttt cuba cari produk mana yang buat kajian secara mendalam before dipasarkan?

Tiada kan? This is why I choose Shaklee in the first place. So apa pilihan anda?

Farah Liana
0179064214


1 comment:

  1. Sekarang nie nak beli apa2 kene survey dulu..takut2 barang tak berkualiti..maklumlah zaman skang peniaga nak untung je tanpa fikir keselamatan pengguna..saya pun pilih shaklee..Alhamdulillah 5 tahun amalkan shaklee..tahap kesihatan saya berubah 360 darjah..nak amalkan 20 tahun lg..insyaAllah ��

    www.ladysara84.blogspot.com

    ReplyDelete